o nas

Jesteśmy grupą pasjonatów i przyjaciół, którzy pracowali ze sobą przy wielu projektach. Po latach spędzonych w różnych studiach zdecydowaliśmy, że chcemy wspólnie stworzyć środowisko zbudowane w zgodzie z wartościami, które dzielimy. Miejsce, które napędzi nasze ambicje, stworzy przestrzeń do rozwoju i da każdemu realny wpływ na projekty i kształt firmy.

Wiemy, że droga, którą obraliśmy będzie wyboista, pełna komplikacji i trudnych decyzji. Ale trzymając się razem i mając przed sobą cel, w który wspólnie wierzymy, ufamy że będziemy w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom!

Już same nasze początki, kiedy zakładaliśmy firmę, pokazały, że nawet w ekstremalnie trudnych warunkach globalnej pandemii, potrafimy sobie zaufać i wspólnie działać. Aby móc zrealizować nasz cel, musieliśmy poświęcić wiele i wielokrotnie zmieniać układane miesiącami plany. Stąd też wzięła się nazwa naszego studio – Far From Home, daleko od domu, poza strefą komfortu.

Razem wyruszamy w długą podróż, wzajemnie na sobie polegając, gotowi na czekające nas wyzwania.

development team
Andrzej Blumenfeld
Andrzej Blumenfeld
Gameplay Lead

Odpowiedzialny za aspekt grywalnościowy projektu i przyjemność płynącą z rozgrywki. Swoje 9-letnie doświadczenie programistyczne i liderskie zdobywał w firmach Techland, Artifex Mundi, Vivid Games, Nitreal Games, a także Frontline Studios. Prywatnie wielki fan gier z dojrzałą fabułą i miłośnik górskich wędrówek.

Wojciech Liwanowski
Wojciech Liwanowski
Producer

W myśl „klasycznej” definicji producenta – zajmuje się rzeczami, których nikt inny w zespole robić nie chce. Odpowiada za planowanie prac a następnie ich terminową realizację. W określonym budżecie. W założonej jakości. Przez odpowiednio dobrany zespół. Doświadczenie zbierał przez ponad 15 lat prowadząc projekty i zespoły wytwarzające oprogramowanie. Z branżą gier wideo związany przez pracę producencką we wrocławskim Techlandzie oraz katowickim Artifex Mundi. Pasjonat gier planszowych i regularny bywalec koncertów.

Paweł Jawor
Paweł Jawor
Brand Manager

Wsparcie w planowaniu działań wydawniczych i marketingowych. Pracował wcześniej w Techlandzie, Larian Studios oraz CD Projekt. Zafascynowany procesem budowania światów w grach wideo. Uwielbia serię Dishonored, dobre książki i długie spacery z psem.

Tomasz Wlazło
Tomasz Wlazło
Creative Director

Odpowiedzialny za kreatywną stronę projektu i jego jakość. Do jego głównych zadań należą tworzenie i wdrażanie wizji gry oraz projektowanie systemów. W branży od ponad 8 lat, pracował na stanowiskach kreatywnych i leaderskich m.in. w Techlandzie i Artifex Mundi. Dużą część czasu poświęca swojej największej pasji czyli grom, w szczególności open world i soulslike, poza tym uwielbia przemierzanie gór na pieszo lub rowerem oraz dobrą książkę i film.

Jacek Małyszek
Jacek Małyszek
Programmer

Dba o techniczny aspekt gry, budując systemy rozgrywki tak, aby ze sobą współpracowały. Od ponad 8 lat pracuje w różnych obszarach programowania gier, co daje mu przekrojową wiedzę potrzebną do realizacji każdego zadania, z którym przyjdzie mu się zmierzyć. Prywatnie fan gier wszelakich, również tych bez prądu.

Tomasz Borowiecki
Tomasz Borowiecki
FX Artist

Pasjonat technologii oraz gier. Odpowiedzialny za tworzenie efektów specjalnych. Obecnie zafascynowany proceduralną generacją dzięki magii Houdini. Zawsze otwarty na naukę nowych narzędzi i poszerzanie swoich umiejętności.

Kasia Niżałowska
Kasia Niżałowska
Programmer

Programistka rozgrywki. Przez 5 lat zdobywała doświadczenie w firmach Techland, Artifex Mundi oraz Superbright. Poza grami video pasjonuje ją muzyka, książki oraz wycieczki górskie.

Jakub Węglarz
Jakub Węglarz
Level Designer

Odpowiedzialny za przeniesienie wizji świata do silnika oraz dbanie aby eksploracja była ciekawa. Od 9-ciu lat w branży, pracował w Techlandzie i Artifex Mundi. Miłośnik wędrówek górskich i analogowej fotografii.

Mateusz Majda
Mateusz Majda
Animator

Odpowiedzialny za system animacji oraz same animacje. Przez swoje 8 lat doświadczenia w branży współpracował i prowadził zespoły animacyjne w wielu firmach, takich jak Artifex Mundi, The Farm 51 czy Bloober Team. Zafascynowany techniczną stroną tworzenia gier.

support
Aga Kaczmarek
Aga Kaczmarek
Graphic Designer

Wsparcie w produkcji assetów graficznych. W zawodzie od 7 lat. 4 lata temu trafiła do Techlandu i od tamtego momentu nie wyobraża sobie pracy w innej branży. Maniak kina, muzyki i długich górskich szlaków.

Paul Milewski
Paul Milewski
PR Manager

Zapewnia wsparcie w obszarach PR oraz marketingowym. Przez sześć ostatnich lat wypromował ponad 25 tytułów takich jak Dying Light, Dying Light: The Following, Aragami, Battle Chasers, Biomutant, The Sinking City, Cygni czy Sherlock Holmes: Chapter One. Swój prywatny czas dzieli głównie pomiędzy ogrywanie kolejnych tytułów i modlitwę o brak przecieków prasowych. Ma obsesję na punkcie muzyki metalowej, snowboardingu, filmów dokumentalnych oraz memów z kotami.

Łukasz Sienkiewicz
Łukasz Sienkiewicz
Concept Artist

Concept designer i ilustrator. Od 8 lat tworzy ilustracje, grafiki, teledyski i animacje dla branży gier wideo oraz filmowej. Współpracował m.in. z Platige Image, Techlandem, Bloober Team. Wolny czas chętnie spędza na podróżach (zarówno realnych jak i tych cyfrowych), czytaniu oraz poznawaniu nowych narzędzi.

Kamil “Bruneq” Braun
Kamil “Bruneq” Braun
3d Artist

W branży od 13 lat, z czego 8 jako lead Environment Artist przy takich tytułach jak Dying Light czy Call Of Juarez Gunslinger. Realista, pasjonat gier FPS, programów „Jak to jest zrobione” oraz „1 z 10”.